Nyrekryteringen

Det har varit lite svårt med nyrekryteringen på sistone faktiskt. Vi som syns här på nätet försöker att skriva så mycket vi kan om tex den fasansfulla psykiatrin och berätta sanningen, men ändå går det trögt.

Sista åren har vi försökt att registrera oss på alla tänkbara forum och lagt ut olika slagkraftiga sanningar. Vi går ju som bekant på olika kurser, och där har vi lärt oss allt om hur psykiatrin fungerar egentligen, ni vet det där med elchocker och psykdroger? Jo, i alla fall så publicerar vi sånna härninga texter om tex ADHD, ADD och DAMP eller något om mänskliga rättigheter eller om hur dumt det är med porr.

Vad händer? Jo, folk börjar att käbbla emot! Som om vi inte visste vad vi talade om!! Nåja, enligt vår sektledare är det farligt att börja argumentera med antagonister, speciellt om dom är anonyma och inte verkar vilja förså, så naturligtvis undviker vi detta. I USA har dom ett fiffigt knep, och det är att man tar namnet på dom som är väldigt kritiska, för dom mår inte bra och behöver hjälp genom programmet ”Fair game” vilket hörs på namnet vad det är, ett rättvisespel. Rätt ska ju vara rätt och vi har alltid rätt.

Nästan all vår lediga tid går åt till att publicera sånna där sanningar på olika ställen på internet. Jag tycker att det är synd att man skall behöva bli kränkt bara för att man säger sanningen. Jag menar de sanningar jag sett på tex www.kmr.nu de är ju sanna för mig, Jag kan ju inte gärna ändra mig helt plötsligt bara för att någon på internet sagt att jag har fel, eller hur? Och vem har tid att läsa sånna där referenser eller vad dom tjatar om.

Er kärleksfulla Scientolog

11 svar

  1. Inte för att påpeka ett FEL, vi scientologer har ju aldrig FEL, men jag tror att den korrekta översättningen av ”fair game” är ”lovligt byte”. Men det var ju inte ett FEL, snarare en tolkningsfråga.

  2. Hm, ja, jo. Man KAN ju tolka det så också, men vi inom scientologerna är inte så kinkiga på detaljer på det viset. Huvudsaken är att det liksom låter bra.

  3. Föresten, välkommen till min blogg.

  4. Jag tänker inte käbbla emot för det som är sant för dig är ju sant för dig och då kan ju inte jag som psykdoktor komma och påstå annat eller hur?
    Kanske en fråga kan komma ifråga? Har läst och hört om det här med ”OT”, kort för opererande tetan. Är det sant att en sån,OT alltså, kan lämna sin fysiska kropp och resa över världen ja t.om. ut i rymden och utan rymdskepp dessutom?
    Finns det distanskurser så man kan lära sig detta hemma vid datorn? Om din översektledare El Ron kan resa genom van Allen bältet på detta sätt, vilket han lär ha sagt, så går det ju att göra eller hur?

    Och visst betyder ”Fair Game” rättvisespelet! Jag fick en liten variant av detta när jag protesterade mot Narconon. Efter alla anmälningarna ( polis, socialstyrelse, Hälso-och sjukvårdens ansvarsnämnd, länsstyrelsen,TV4 och Smålandstidningen) och smutskastningskampanj i tidningen känner jag mig verkligen upprättad! Alla myndigheterna skrev och sa så till mig i personliga brev. Tänk om inte din sekt hade gjort dessa anmälningar, då hade jag inte fått upprättelse eller hur? Så nu känner jag mig verkligen renad lite som efter ett ”reningsbad”, utan bastu till och med. Man tackar och bugar för sådan hjälpsamhet.

  5. Ja scientologer är hjälpsamma – de behärskar till fullo konsten att be folk som kritiserar dem att dra åt helvete på ett vis så att de själva (Folk alltså) önskar sig dit. Det jag undrar är om du psykdoktorn har någon kläm på huruvida NKMR är en utpost til KMR?

  6. Njae, NKMR kan jag inte hitta i mina listor i alla fall. Om dom inte hamnat i fel låda, SP-lådan.

  7. Har undersökt så gott det går men det verkar som enda likheten ligger i retoriken.

  8. Ok tack för svar – de har mycket gemensamt i alla fall, inte minst när det gäller att hota och förfölja meningsmotståndare.

  9. Bästa Psykdoktorn.

    Jätteroligt att du gått några av våra kurser eftersom du känner till OT. Jag lovar att inte skvallra.
    Jag lämnar kroppen mest hela tiden, lite som droger faktiskt. Alla scientologer lämnar kroppen förr eller senare. Tanken som du kanske förstår är att detta underlättar enormt. Om sinnet lämnar kroppen behöver man inte tänka. Sinnet är vad man skulle kunna kalla för vettet i folkmun. Svårigheten är att hitta tilbaks till kroppen igen.

    Eegentligen borde vi väl här diskutera vilka brott du begått och hur mycket psykdroger du tvingat på el-chockade människor, men vi tar det längre fram.

    Med jättevänliga och omtänksamma hälsningar från mig och min kropp.

  10. Jag äter ju antidepressiva sedan många år och jag mår klart bättre av dem än innan, men som jag förstår det så är det en form av tankevilla – kan man svettas ut depressioner tror du och ska jag anmäla mig till någon av narconons kurer? Eller är jag kanske inte ens deprimerad utan allt vad det handlar om är någon otäck thetan? Vilken kurs ska jag gå?

  11. För det första existerar inga psyksjukdomar. Däremot finns det givetvis tonskalan. Man kan befinna sig på olika toner. Allt under 2.0 är kass. Utan E-meter är det svårt att veta var man skall placera dig. Hmm, jag får nog skriva lite om det här med tonskalan också.

    En sak är klart, efter våra kurser kommer du må helt annorlunda😉 En känsla av lättnad infinner sig. En naturlig lättnad pga lättare plånbok.

Kommentera

