Kränkt

Blir man som scientolog av detta. Hur kan dom göra så här?

http://www.scientomogy.com/

Tänk om Lafayette fick se det där

l_ron_hubbard_1973

3 svar

  1. Förtvivlad blir man när man ser sådant – jag tror det finns somliga som slulle må bra av att nå en högre medvetandenivå!

  2. Ann

    Exakt så. Nu har jag några kurser kvar innan jag når dit. För min sektledare säger att man blir jättebra på alla sätt om man köper några kurser till. Funderar på om man skulle sälja sommarstugan och ta några extra auditeringar. Får se.

    Jättetack för dina kommentarer. Kul med någon som kan se sanningen, precis som jag😉

  3. Jo men visst är det skönt at bara så där helt apropå träffa någon som är lika hängiven Ron Hubbard som man själv och jag tycker absolut att du ska sälja den där sommarstugan. Ska man befria sig från engrammerna, så får ingenting stå i vägen!

Kommentera

