Tänka sig

Jag har hört att det finns kritiska röster som är emot scientologin. Nu tror jag inte att det stämmer visserligen, men ändå. Tänk att någon kan sjunka så lågt som att vara kritisk. Till och med Tom Cruise tycker om oss, det säger väl allt. En miljard spyflugar kan inte ha fel, ät skit.

3 svar

  1. Ja det där har jag också hört om, men det måste väl bara vara illasinnad propaganda? Jag tycker scientologerna är mysiga och det vilar något pålitligt över dem – riktiga goingar!

  2. Ja visst gör det. Vi scientologer är som en enda stor familj.
    Förmodligen har jag hört fel.

  3. Ja det kan vara tinnitus, men jag har hört att narconon har en metod att svettas bort sådant och det bästa av allt, du sponsrar samtidigt scientologin med 10% och förresten – det viktigaste är inte att höra bra utan att höra rätt! Och att kunna upprepa det.

    Din nya scientologvän, ann.

Kommentera

