Vi expanderar i sverige

Jo visst är det så. Vi köpte ett fint kontor i Arlöv nyligen för 50 miljoner. Där skall vi smida planer på hur vi kan få fler medlemmar än idag. Det går åt mycket arbete till det vill jag lova. Det ska vara high-tech. Propagandasmaterial i fyrfärgstryck och grejer. Ökad internetaktivitet osv. Det gäller att ha tungan rätt i mun när man kritiserar psykiatrin tex. Det skall vara rejält kryddat och överdrivet så att folk tänker att ”ingen rök utan eld”. Givetvis har vi våra gamla trotjänare breggin, anstrin & Co.

Tack för att ni gläds å våra vägnar
http://skurupsposten.se/2008/11/13/sockerbruket-i-arlov-saljs-till-scientologerna/
http://www.skanskan.se/article/20081111/NYHETER/938200892/1057/*/ARLOV/scientologerna-koper-daniscos-kontor

3 svar

  1. Jag tycker at det är fint att Sveriges komuner hjälper oss att infiltrera systemet också och 50 miljoner är inte så himla mycket pengar om man ser det som en investering. Sedan har det ju blivit lite tufft i andra länder, anonyma människor med masker demonstrerar emot oss, men i Sverige är det lite mer tolerant och man är inte så misstänksam här vilket ju faktiskt gynnar våra planer på sikt. Sedan att det är många kommunchefer som inte riktigt känner till vår fina lära eller ens att våra frontföretag tillhör oss tycker inte jag spelar så stor roll så länge de handlar åt oss och den där länken kommer jag att sno ifrån dig, eftersom jag tycker att fler ska få chansen att komma vidare i sin egen utveckling. Leve dianetiken!

  2. Du förresten – kan jag få länka til dig?

  3. […] liten bloggare känns det kul att säga “vad var det jag sa”. Jag skrev om detta redan i december 2008, där jag sarkastiskt hävdade att 50-miljonerssatsningen skulle innebära ökad antipsykiatrisk […]

Kommentera

