Pengaflödet

sci_money_flow_swe_2008

3 svar

  1. Du är ju helt underbar – har fattat att du har en unik insyn i sekten! Jag älskar fakta!!! Även om jag inte kommenterar på några dagar – jag har mycket om mig just nu, så läser jag allt du skriver! Härligt!

  2. Tacka tackar, vad glad jag blir.
    Det är egentligen samma här, när det kommer till tid, men du skriver en hel del ändå, det gillar jag.

  3. Jag är glad för att man nu äntligen börjar spräcka scientologins hemlighetsmakeri för mycket av deras framgångar tror jag har handlat om just mystifieringen kring deras läror. Och att deras frontorganisationer börjar röjas. Sedan skulle man ju kunna önska att politiker och kommunchefer var lite bättre pålästa och fattade vad det handlar om – blev mörkrädd när jag såg den där TV-dokumentären!

Kommentera

