Gratis spotify

Gratis utdelning av invites till spotify kan man hitta om man letar och är tillräckligt snabb.

Uppdaterad tis 090407

Det verkar finnas invites kvar på http://slempa.com/

19 svar

  1. GE MIG INVITE

  2. Javisst. Varsågod.

  3. kan jag få en invite jaxen44@gmail.com

  4. har du lust & ge mig en invite på spotify

    gurra_02@hotmail.com

  5. kan ja få en invite? starken_93_@hotmail.com

  6. Någon som vill ge mig en inivte till Spotify skulle uppskatas

  7. Någon vill ge mig en invite till Spotify skulle uppskatas

  8. ååå som jag jag har letat!! =) hoppas det finns nån kvar!! Mvh// umeå

  9. Hej Jag är kurd och jag har inget land så jag borde få en inbjudan till Spotify =)

  10. Inget land! Du har inte ens en e-postadress, så spotify denied.

  11. Tja!

    Om nån har Spotify-invites, snälla skicka en till mig! Jag har väntat i över en månad på att få en från Spotify’s hemsida.😦

    timp___@hotmail.com

  12. kan nån ge mig invite? please har letat skit länge efter det nu

    filipdavidson@hotmail.com

  13. Tjena, Finns det någon spotify invite till övers? Skulle uppskatta om jag fick en. Aja Tack på förhand utifall jag får en:P

  14. spotify invite?? tack på förhand😀

  15. Gratis Spotify Invites finns att hämta på http://www.home.no/spotifyinvite/ man får en egen privat Spotify Invite ur en databas!

  16. Skulle vara väldigt tacksam för en invite!

    Tack på förhand
    /Johan

  17. Skulle vara väldigt tacksam över en spotify invite!!
    SNÄLLA, JAG ÄLSKAR MUSIK!

  18. Hej,kan jag få en spotify invite?
    Jag verkligen älskar musik & har aldrig hört talas om spotify innan.
    Skulle bli jätte glad.
    Kram

  19. JAg kan görna ta en invite !❤

Kommentarer inaktiverade.

