Hör ni ni ni

En ödmjuk önskan. Klicka gärna på  Blogglista.se ———————————————————————————————————————————————————————————–>
Skulle vara kul om man ”kom upp sig” just där eftersom den drivs av en scientolog🙂

5 svar

  1. Frk F

    Din kommetar fastnade i spamfiltret av någon anledning, trots att jag har ”öppna dörrar”. Det du skrev får mig ändå att fundera en aning.. Jag känner väl till koplingen, och förstår att det måste gjort beslutet (om det nu verkligen är så) mycket mycket tufft.
    Kan ändå inte riktigt få det att gå ihop med annan informaion. Svårt svårt svårt.

    Jag kanske ska låta din kommentar förbli opublicerad?? Jag vet inte. Är det sanning så är det positivt och man kanske då hellre vill vara till stöd?

    FrkF du förstår säkert hur jag menar, skriv annars. Behöver lite vägledning tror jag.

  2. Jo, det kan väl vara klokt att låta länkarna vila. Men nu känner du åtminstone till dem och som sagt, det är svårt att avgöra vilka avsikter som ligger bakom att öppet berätta om så personliga saker.

  3. Nu kom du igenom utan sk ”pending”.

    Ja visst är det svårt att veta.Dubbla budskap har fått en lite ny innebörd kan man väl säga. Om du tycker att det är ok så låter jag dom ”vila” iaf tillsvidare. Mer info kan ju dyka upp. Jag vill inte vara någon censur.

  4. Skurkaktigt. Det ante mig att det var något fuffens i görningen när jag varvades på Blogglista.se.

  5. Camilla

    Ja det här med scientologi och psykiatri är ett hett ämne. Psykiatrikerna har mycket fuffens för sig.
    Dom är ena riktiga skurkar med sina elchocker.

Kommentera

