NORDIC SPORT AB Scientologsponsrar

Tack NORDIC SPORT AB för Er sponsring av en av scientologernas fämsta frontorganisationer i kampen mot droger.

Man hade kunnat valt RNS, Riksförbundet Narkotikafritt Samhälle som INTE drivs av scientologer, men man föll kanske för RDS, Riksorganisationen för ett Drogfritt Sveriges profilering mot psykdrogerna som skrivs ut av nazistiska psykiatriker som bevisligen ligger bakom terrordåd. Tack Nordic Sport.

RNS är så tråkiga, för dom har en massa namn på vilka som driver förbundet samt en massa stadgar och grejer, sådant tråkeri belastar inte RDS sina läsare och sponsorer med.

Godnatt
.
.
.

2 svar

  1. Det är just denna satans okunskap man kan avläsa när man hyllar och ger denna destruktiva och manipulativa sekt legitimitet!
    Som politiker och droginformatör så är det min plikt och skyldighet att värna om våra barn/ungdomar och jag upplyser inte enbart om drogernas skadeverkningar utan också något som är värre än ett missbruk!
    Betänk följande: ”En missbrukare har en trasig, men ändock en identitet men ett sektoffer har ingen identitet alls, för den har sekten lagt beslag på”!
    Att sekten är emot psykiatrin är ju en självklarhet för de som blivit de slavar som Hubbard förutsåg och om man tillber denna sekt, vad kallas följeslagarna då?
    Nordic Sport är också offer, utan att fatta vilken skada de gör mot de medmänniskor som vill göra gott!
    Flera skolor och föräldrar har varit så tacksamma för att jag spridit de fakta och om alla fick den kunskapen, ja, då skulle sekten självdö! För vem vill stödja en kriminell sekt?

  2. Off topic: Peter Brych, jag såg att det finns en Facebookgrupp mot scientologin, där du är medlem. Jag undrar om den här gruppen gör något aktivt? Jag har själv haft besvär med scientologerna på sista tiden, för de har fått för sig att de ska kunna värva mig tillbaka, efter det att jag inte haft något med dem att göra de senaste 32 åren, och jag är därför angelägen att komma i kontakt med folk som aktivt motarbetar scientologin.

Kommentera

