Finns dom som nyanställer

Ja visst gör det det. Jag gjorde nyligen ett inlägg om detta, men av någon anledning anmäldes inlägget av någon som inte läst mitt inlägg, eller bloggen öht.

Det är väl viktigt att lyfta fram en nyans i denna debatt, att det finns de som anställer, trots de dåliga tiderna. Nu råkade det vara scientologkyrkan i Arlöv. Man ämnar att anställa 100 personer. Är det otillåtet att informera om detta? Synpunkter mottages gärna. Sydsvenkan om de dystra tiderna. Allt kanske inte är så dystert.

OBS VIKTIGT Det finns tydligen en del som inte förstår ironi så för att förtydliga vill jag påpeka att begreppet ”sekt” är ett negativt laddat ord. Jag som skriver är scientologkritiker, inte scientolog. Om Twingly vill plocka bort även detta blogginlägg så kan ni väl mejla mig och förklara varför, ok?

Kommentera

