Religionsskydd, scientologernas högkvarter

Alla religiösa samfund med självaktning har knivblad både på insidan och utsidan.

3 svar

  1. Har du sett att Brinova inte längre är med som sponsor på Drogfritts hemsida?

  2. Ja jag såg det. Jag vet dock inte om det var ett aktivt ställningstagande efter en del informationsmejl eller om sammarbetet bara var över för denna gång. ICA supermarket blå center i östersund återstår nu som enda icke-scientologiska företag. Resterande sponsorer är så vitt jag kan bedöma scientologdrivna.

    Jag har inte skickat några informativa mejl till ICA, ännu…

  3. Om någon vill läsa en riktigt bra och informativ ”inside story”, kan jag rekommendera Jeff Hawkins självbiografiska blogg ”Counterfeit Dreams: My Journey Into and Out of Scientology”:

    http://counterfeitdreams.blogspot.com/

Kommentera

